Subject: FW: Tartu mnt 44 äripindadega korterelamu muudatusprojekt
From: "Maris Kuur" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Cc: "Vivian Uustal" <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Jul 2025 16:13:36 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Tallinna Linnaplaneerimise Ametile on esitatud Tartu mnt 44 äripindadega
korterelamu muudatusprojekt.

Ehitusseadustiku § 11 sätestab ehitisele esitatavad nõuded, mis hõlmavad
ka ehitise tuleohutust. 07.04.2017 jõustunud siseministri määrus nr 17
“Ehitisele esitatavad tuleohutusnõuded ja nõuded tuletõrje veevarustusele“
sätestab ehitisele esitatavad tuleohutusnõuded.

Päästeseaduse § 5 lg 1 p 8 kohaselt on Päästeameti ülesandeks
ehitusseadustiku kohaselt esitatavale ehitus- või kasutusloa eelnõule
kooskõlastuse andmine või sellest keeldumine kümne päeva jooksul eelnõu
esitamise päevast arvates, kui ehitise suhtes on õigusaktiga kehtestatud
tuleohutusnõuded.

Eeltoodust tulenevalt palume Teie heakskiitu muudatusprojekti
tuleohutusnõuetele vastavuse osas hiljemalt 29.08.2025.

Muudatusprojekt on leitav siin:
http://ehitus.tallinn.ee/TPR_DOK/EP/EP212660/EP212660256712.asice

Maris Kuur

menetleja

ehitusosakond

Vabaduse väljak 7, 15198 Tallinn

640 4271

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: PÄA Põhja <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 30, 2025 4:08 PM
To: Maris Kuur <[email-masked]>
Subject: RE: Tartu mnt 44 äripindadega korterelamu muudatusprojekt

Tere!

Täname Teid kirja eest! Kahjuks on link vigane ja avamisel tekib veateade.
Palun saatke uuesti.

Lugupidamisega

Vivian Uustal

personalitöö talitus

dokumendihaldur-arhivaar

+372 5308 0856

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Erika 3 | 10416 Tallinn

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>

From: Maris Kuur <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Wednesday, July 30, 2025 3:38 PM
To: PÄA Põhja <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Tartu mnt 44 äripindadega korterelamu muudatusprojekt

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Tallinna Linnaplaneerimise Ametile on esitatud Tartu mnt 44 äripindadega
korterelamu muudatusprojekt.

Ehitusseadustiku § 11 sätestab ehitisele esitatavad nõuded, mis hõlmavad
ka ehitise tuleohutust. 07.04.2017 jõustunud siseministri määrus nr 17
“Ehitisele esitatavad tuleohutusnõuded ja nõuded tuletõrje veevarustusele“
sätestab ehitisele esitatavad tuleohutusnõuded.

Päästeseaduse § 5 lg 1 p 8 kohaselt on Päästeameti ülesandeks
ehitusseadustiku kohaselt esitatavale ehitus- või kasutusloa eelnõule
kooskõlastuse andmine või sellest keeldumine kümne päeva jooksul eelnõu
esitamise päevast arvates, kui ehitise suhtes on õigusaktiga kehtestatud
tuleohutusnõuded.

Eeltoodust tulenevalt palume Teie heakskiitu muudatusprojekti
tuleohutusnõuetele vastavuse osas hiljemalt 29.08.2025.

Muudatusprojekt on leitav siin:

http://ehitus.tallinn.ee/TPR_DOK/EP/EP212660/EP212660256712.asice
<http://ehitus.tallinn.ee/TPR_DOK/EP/EP212660/EP212660256712.asiceLugupida
misega> Lugupidamisega

Maris Kuur

menetleja

ehitusosakond

Vabaduse väljak 7, 15198 Tallinn

640 4271

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]